sobota, 30 marca 2013

Życzenia Wielkanocne


Moi drodzy!

Wiem, że trochę zaniedbałam swojego bloga i dawno nic nowego nie pojawiało się. Mogę się usprawiedliwić jedynie chorobą oraz zbliżającymi się świętami i obiecać, że oczywiście się to zmieni;)

Co do świąt to moi kochani, dużo zdrowia, miłości i ciepła w dniu Świąt Wielkanocnych! Smacznego jajka, mokrego Dyngusa (śnieżnego też) i DUUUUŻO radości! By każdy spędził ten czas w gronie najbliższych osób. Tego wszystkiego i jeszcze więcej życzę i przesyłam specjalnie dla Was foto;)

WESOLUTKICH!!

eM.

P.S. Już niebawem mała niespodzianka na blogu!!;)










środa, 20 marca 2013

Włoskie cudeńka, czyli Cruciani C

Witam wszystkich!

Dziś na moim blogu przedstawię stylizację, a w niej główną rolę odgrywać będzie bransoletka z koronki włoskiej firmy Cruciani C. Ich twórcą jest Luca Caprai, syn założyciela firmy Tekstylnej, w której produkowana jest koronka macreme i z niej właśnie powstają te o to cuda. Koronkowa bransoletka znana pod marką Cruciani C została stworzona dla młodych, wymagających osób, ceniących styl, zabawę modą i wysoką jakość. Firma oferuje swoim klientom różnorodność w zakresie modelu jak i koloru. Dostępne modele to m. in.: Love, Luck, Mars, Butterfly, Devil, Mix color, Bow Tie czy Infinity. Bransoletki dostępne są zarówno dla kobiet, dzieci i mężczyzn. Marka osiąga wielką sławę na całym świecie. Cruciani C oferuję nam świetnej jakości wyroby w przystępnej cenie, pięknie zapakowane, w bogatej kolorystyce i różnych ciekawych modelach. Ja już jedną posiadam jednak wiem, że na jednej się nie skończy;P

Zachęcam do zakupu- adresy sklepów:

ul: Okrąg 1
00-415 Warszawa Powiśle
669 295 567
contact@follow-me.com.pl
www.follow-me.com.pl

Made4Hand
ul: Mysia 3
Warszawa Śródmieście
22 243 17 23
www.made4hand.pl

Made4Hand 
Galeria Malta - parter
ul. Abp.A. Baraniaka 8
Poznań
665 481 189
www.made4hand.pl

Milagro
ul: Krasickiego 24
00-134 Warszawa
604 123 113
www.milagro.com.pl 

Design Park
ul: Grunwaldzka 44
Sopot
sklep@design-park.pl
www.design-park.pl

A co do stylizacji! Mimo, że to stylizacja była wymyślana pod bransoletkę a nie na odwrót to i tak jestem z niej bardzo zadowolona:) Do białej, pikowanej spódniczki ze złotym zamkiem z tyłu dobrałam błękitny T-shirt, oversize, gładki bez żadnego nadruku. Szczerze to oszalałam na punkcie tego koloru! Dla mnie jest rewelacyjny. Do tego oczywiście wcześniej już używane w stylizacjach beżowe gładkie szpilki, ale jak najbardziej pasowałyby balerinki czy koturny. Do tego biały zegarek, kokardka we włosach i kolczyki w kształcie białych różyczek. Stylizacja bardzo lekka, wiosenna, może nawet bardziej letnia:P Mnie się bardzo podoba- a Wam?:)

eM.















T-shirt- Reserved
Spódniczka- Bershka
Szpilki- New Yorker
Kokardka- Reserved
Zegarek- New Yorker
Biała bransoletka- House
GŁÓWNY BOHATER- bransoletka Cruciani C

niedziela, 17 marca 2013

Vissavi, czyli polska marka dla kobiet

Dawno nic nowego się nie działo na moim blogu za co wszystkich od razu przepraszam. Dzisiaj chcę wam zaproponować nie tylko stylizację ale i markę;) Sukienki, które widzicie są projektu firmy Vissavi- polskiej firmy, z siedzibą w Rzeszowie. Istnieje ona od 2001 roku i skierowana jest do kobiet młodych, dynamicznych, ceniących sobie oryginalny styl i dobrą jakość noszonych ubrań. Vissavi jest nowoczesną firmą odzieżową zajmującą się projektowaniem, produkcją i dystrybucją odzieży młodzieżowo - damskiej.
Sprzedaż produktów odbywa się poprzez sieć sklepów firmowych oraz poprzez sklepy patronackie w całej Polsce i poza granicami kraju.
Jeżeli chodzi o stylizacje postanowiłam wam zaprezentować fason sukienki dostępny w dwóch wersjach z długim i krótkim rękawem. Sukienki wyróżnia prostota, dzięki temu możemy ją założyć do pracy czy na spotkanie z koleżankami lub na rodzinny obiad.Jedynym akcentem jest wyraźny zamek z tyłu sukienki dodający dużo kobiecości i elegancji. Sukienkę z długim rękawem w kolorze szafirowym zestawiłam z wcześniej ukazanymi już czarnymi szpilkami ćwiekowanymi i kompletem bransoletek. można zamiast bransoletek dać wyrazisty naszyjnik który będzie elementem dominującym (jak przy drugiej sukience). Poprzez jej prostotę mamy duże pole do popisu właśnie z dodatkami. W drugiej stylizacji do sukienki morelowej dołączyłam naszyjnik i beżową kopertówkę z wężowym motywem (bo oczywiście zwierzęce wzory to hit nr. 1!) beżowe buty na niezbyt wysokim obcasie jeżeli ktoś nie preferuje lewitować w powietrzu;)
Firma Vissavi w kolekcji zimowej ten model wypuściła na rynek w kolorze: szafirrowym, burgundowym, kamiennym, czarnym i fuksji. Teraz do swojej kolekcji wprowadza fason z krótkim rękawkiem w kolorze czerwonym i morelowym. Myślę, że ukażę się on jeszcze w innych kolorach, bardziej letnich;)
Sukienki uważam osobiście za hit. Można ją ubrać na każdą okazję, zaszaleć z dodatkami i zabłysnąć w towarzystwie;)



Polecam!!

eM.

P.S. Dziękuje za zdjęcia Marysi i Natalce!!;*

P.S. Zapraszam do odwiedzenia strony Vissavi .





Sukienka- Vissavi
Buty- CCC
Bransoletki- Six
(rzeźby są mojego autorstwa- bez ściemy;p)





Sukienka, Torebka, Naszyjnik- Vissavi
Buty- Deichmann

poniedziałek, 11 marca 2013

Spring is coming!!


Chociaż za oknem szaro- buro, w większości miejsc jest jeszcze cała masa śniegu, to postanowiłam wam zaprezentować stylizacje bardzo wiosenną i kolorową. Do pastelowych, morelowych spodni założyłam beżowy top z dodatkiem koronki. Na wierzch założyłam sweterek w odcieniu mięty (kolor hit od kilku sezonów). Dodatkowo słodki pasek z kokardką i szpilki w kolorze beżowym. Jeżeli ktoś woli można też do takiej stylizacji ubrać balerinki w tym odcieniu. Słodko, delikatnie i bez przesady. Idealny look na randkę z ukochanym:) Mam nadzieję, że się wam podoba i mimo trwającej zimowej aury za oknem też wyczekujecie wiosny.

eM.



Spodnie i sweterek są ze sklepu MARTEX. Sklep ten znajduje się w Nowym Sączu w Centrum Handlowym Europa II Plaza (wejście od schodów ruchomych przy Intermarche). Zachęcam do odwiedzania sklepu, który oferuje nam bardzo wiele ciekawych ciuchów, oryginalnych i co najważniejsze w przystępnej cenie! Co jakiś czas jak tylko mi się uda będę udostępniać na blogu ubrania z tego sklepu, które będzie można zakupić za moim pośrednictwem;)











środa, 6 marca 2013

Black. Red. Gold




Wszystkie ubrania zostały użyte ze sklepu MARTEX (o tym sklepie w następnym poście) 



Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga!;)

Dziś dodaje kolejną stylizacje, w której głównym motywem są czerwone, intensywne rurki. Do tego dopasowałam jeansową koszule. Prostą, zapiętą pod samą szyję. Przełamuje ona agresywny kolor dołu, przez co harmonizuje całość. Do tego dołożyłam czarną futrzaną kamizelkę. Wszystkie te trzy rzeczy bardzo się różnią a jednak tworzą fajną całość.
Oczywiście do tego czarne buty, czarna torebka... Wszystko oczywiście ze złotymi dodatkami, które uważam za hit i bardzo często używam ich na co dzień. Nie są one zbyt wyzywające, podkreślają cały strój.
Myślę, że stylizacja ciekawa, prosta z odrobiną szaleństwa- czyli tak jak eM lubi najbardziej;)

eM.

poniedziałek, 4 marca 2013

Sweet&White









Zima nas jeszcze nie opuszcza dlatego też umieszczam stylizacje lekko zimową. Do czarnych spodni z aplikacją ćwiekową na dole założyłam biały sweterek przeszywany złotą nitką, bardzo milutki i cieplutki. Do tego buty ze złotymi wstawkami dopełniają całość. Czapka jest akcentem tylko do sesji zdjęciowej aczkolwiek uważam że odgrywa dość znaczącą rolę. Gościem specjalnym w tej sesji jest mój Olcio, maskotka mojego bloga. Mam nadzieje, że to nie ostatnia sesja z nim, bo uważam że odgrywa przeważającą rolę;))

Dziękuje M. za fotki:* i użyczenie syna do zdjęć:P


Spodnie- Stradivarius
Sweter- Martex
Czapka- Cropp
Buty- allegro.pl

Trouble maker, heart breaker






No i się udało! Pierwsza stylizacja jaką wam zaprezentuje:)

Klimat lekko rockowy, ale mimo to bardzo seksowny. T-shirt z nadrukiem to hit tego sezonu! Wszystkich zachęcam do posiadania chociaż jednego. Jeansy rurki jasne świetnie pasują do kompletu- jednak wyglądają dobrze na szczupłych nogach. Jeżeli ktoś nie czuł by się komfortowo w takim odcieniu jeansu proponuje założyć czarne a la skórzane legginsy, bądź też zwykłe czarne;) Do tego oczywiście czarna ramoneska ze złotymi akcesoriami. Plus dodatki jak bandamka dodadzą nam rockowego charakteru. Elementem kobiecym w tym zestawieniu są oczywiście szpilki, na dodatek czarne, ćwiekowane. To dopełni nasz strój. Jeżeli ktoś nie widzi się w takich szpilach proponuje czarne baleriny, trampki bądź hitowe w tym sezonie lordsy:) Look fajny, nadaje sie na wyjście z koleżankami na miasto, na pewno dla odważnych dziewczyn;)


Kurtka- Sklep Martex (znajdujący się w Nowym Sączu)
Spodnie- House (przeceny)
Koszulka- H&M
Szpilki- CCC

Wstęp

O czym będzie blog?

Głównie o modzie, o tym co nosić jak nosić gdzie nosić i jak z niczego można zrobić coś. Wiem, że z blogów poświęconych modzie jest już pełno. Jednak dla mnie moda to nie tylko to co na wybiegach prezentują słynni projektanci i nie tylko to co znajduje się w sklepach sieciowych. Dla mnie moda to każdy
człowiek z osobna. Przez ubranie określamy swój charakter i swój styl życia. To moda nas odzwierciedla...
     Moda od zawsze mi towarzyszyła i to z nią wiąże swoją przyszłość. W jaki sposób? Jeszcze nie wiem... dlatego zaczynam od bloga, w którym będę starać się regularnie umieszczać stylizacje swojego autorstwa. "Nic nowego" może pomyśleć każdy odwiedzający. Ja postaram się by ten blog był dla was zaskoczeniem, że będziecie czekać na nowe stylizacje i pojawiające się w nim ciekawostki.

    Zapraszam wszystkich do czytania i oglądania!!

eM.