poniedziałek, 11 marca 2013

Spring is coming!!


Chociaż za oknem szaro- buro, w większości miejsc jest jeszcze cała masa śniegu, to postanowiłam wam zaprezentować stylizacje bardzo wiosenną i kolorową. Do pastelowych, morelowych spodni założyłam beżowy top z dodatkiem koronki. Na wierzch założyłam sweterek w odcieniu mięty (kolor hit od kilku sezonów). Dodatkowo słodki pasek z kokardką i szpilki w kolorze beżowym. Jeżeli ktoś woli można też do takiej stylizacji ubrać balerinki w tym odcieniu. Słodko, delikatnie i bez przesady. Idealny look na randkę z ukochanym:) Mam nadzieję, że się wam podoba i mimo trwającej zimowej aury za oknem też wyczekujecie wiosny.

eM.



Spodnie i sweterek są ze sklepu MARTEX. Sklep ten znajduje się w Nowym Sączu w Centrum Handlowym Europa II Plaza (wejście od schodów ruchomych przy Intermarche). Zachęcam do odwiedzania sklepu, który oferuje nam bardzo wiele ciekawych ciuchów, oryginalnych i co najważniejsze w przystępnej cenie! Co jakiś czas jak tylko mi się uda będę udostępniać na blogu ubrania z tego sklepu, które będzie można zakupić za moim pośrednictwem;)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz