czwartek, 11 kwietnia 2013

Etno rock!















Legginsy- H&M
T- Shirt- TK Maxx
Ramoneska- Martex
Okulary- I am
Torebka- Stradivarius
Zegarek- allegro.pl
Naszyjnik- Bijou Brigitte
Pierścionek- House



Witajcie!

Dzisiaj na blogu przedstawiam wam prostą stylizacje o szalonym charakterze;) Do legginsów z Etno wzorem założyłam biały T- shirt oversize, na ramiączkach, i do tego czarną ramoneskę ze złotymi wykończeniami (hit od kilku sezonów). Do tego założyłam czarne, zamszowe sztyblety i małą czarną torebeczkę ze złotymi ćwiekami (ostatnio mam bzika na punkcie ćwieków, dlatego ich tak sporo w moich stylizacjach;). Do tego obowiązkowo jakieś dodatki, ja pozwoliłam sobie na drobne szaleństwo zakładając naszyjnik, zegarek, pierścionek i ciemne okulary, jednak wystarczyłoby coś na rękę i też będzie fajnie;) Wydaje mi się, że stylizacja jest ciekawa- prosta a zarazem młodzieżowa. Legginsy z wzorem Etno plus białyT-shirt to zawsze jest idealne rozwiązanie. W takim zestawie można wyjść z przyjaciółmi na miasto czy też na zakupy. Fajne będą do tego kompletu zarówno buty płaskie, np baleriny lub buciki na obcasie, najlepiej na słupku. Osoby o szczupłych nogach mogą przebierać we wzorach. Jednak jeżeli ktoś nie widzi się w pstrokatych i wzorzystych legginsach, polecam bardzo modne legginsy w pionowe pasy. do tego biała koszulka, mokasyny i look nabierze fajnego charakteru;) Mam nadzieję, że stylizacja się Wam podoba;)

eM.

3 komentarze:

  1. Swietna stylizacja,ramoneska z wzorzystymi leginsami jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, śliczna stylizacja, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do mnie na domodi(at)domodi.pl!
    Monika z Domodi

    OdpowiedzUsuń