poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Glamour Studio- odrobina raju na ziemi










Dziś na moim blogu mały psikus z okazji dnia 1 kwienia. Nie będzie dziś stylizacji- zamiast tego chce wam polecić miejsce, które zdecydowanie warto odwiedzić.
Parę dni temu siostra zaproponowała mi że odstąpi mi mój termin u fryzjera, bo ona niestety przez zamęt przedświąteczny nie jest w stanie się tam wybrać. Oczywiście z wielką chęcią skorzystałam, bo moje włosy wyglądały okropnie- końcówki rozdwoiły się w każdą możliwą stronę, a farby nie nakładałam parę miesięcy.  Znalazłam się w Glamour Studio, które znajduje się w Nowym Sączu przy ulicy Lwowskiej 107. Oprócz zabiegów fryzjerskich Studio oferuje zabiegi kosmetyczne, stylizacje paznokci, masaż i rehabilitacje, odnowę biologiczną, makijaż permanentny, zabiegi laserem i zabiegi z zakresu medycyny estetycznej. 
Ja osobiście choć korzystałam tylko oferty fryzjera jestem bardzo zadowolona. Nowocześnie urządzone miejsce, przepełnione jest miłą i ciepłą atmosferą. Personel zawsze uśmiechnięty, zainteresowany klientem. Jeśli chodzi o jakość usług, wszystko jest na wysokim poziomie. Zawsze konsultuje moje pomysły na nową fryzurę, uzyskuje rady i propozycję przez co wiem, że moje włosy będą potraktowane profesjonalnie. Istotne jest, że w każdej opcji zabiegu korzysta się z bardzo dobrej jakości produktów, co wpływa pozytywnie na jakość usług.Każdemu kto ma możliwość odwiedzić to miejsce, GORĄCO POLECAM! Z Glamour Studio każdy wyjdzie zadowolony, odprężony i gwarantuję, że nie będzie to ostatnia jego wizyta!!:)


Zapraszam do odwiedzenia ich strony internetowej KLIK

numer kontaktowy: 18 441 15 00

Godziny otwarcia: Pon- Pt: 08:00- 20:00, Sob: 08:00- 14:00


eM.



2 komentarze:

  1. Jestem ich klientką od wielu lat i z czystym sumieniem podpisuje się pod powyższą recenzją - Ci ludzie są po prostu F A N T A S T Y C Z N I !!! Przede wszystkim są fachowcami w tym co robią, a ich profesjonalizm i miła, prawie że rodzinna atmosfera czynią to miejsce na prawdę wyjątkowym. Czegoś takiego nie znajdziecie w żadnym innym salonie. Wizyta w glamour to odrobina luksusu na co dzień :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam wypowiedź mojej poprzedniczki! Są super! :)

    OdpowiedzUsuń