poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Wiosna w końcu!!;)











Płaszcz, legginsy- Stradivarius
Buty- TK MAXX
Torebka- Martex
Okulary- I am

WITAJCIE!!

Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda jest niesamowita! Słońce świeci i w końcu naprawdę można poczuć wiosnę. Ja od kilku dni spaceruje sobie po Krakowie bez ciężkich zimowych butów, grubych płaszczy, czapek i szalików. Do granatowego płaszczyka ubrałam legginsy w "maziaki" do tego szaliczek, torba i buty w kolorze karmelowym i można podbijać świat. Te dwa kolory granat i karmel, moim zdaniem komponują się świetnie. Nie będę się bardzo rozpisywać  nad tą stylizacją. Po prostu moi drodzy jeśli czujecie wiosnę tak jak ja, zakładać żywe kolory, lżejsze ciuszki i przed siebie!!;)

Pozdrawiam i dużo słońca życzę!

eM.

4 komentarze:

  1. stylizacja bardzoooo spoko, ale popracuj trochę na zdjęciami bo masz potencjał !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna ta wiosna w Twoim wydaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw tylko zdjęcia mogłabyś powiększyć :))

    OdpowiedzUsuń
  4. komin jest boski! sama mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń