poniedziałek, 23 grudnia 2013

Merry Christmas!









Moi drodzy!

Święta już lada chwila, wszyscy pewnie zajęci gotowaniem, sprzątaniem, pieczeniem czy ubieraniem choinki. Albo mają już wszystko zrobione i mogą oddać się słodkiemu świątecznemu lenistwu:)
Ja dziś z okazji zbliżających się świąt chciałam Wam złożyć życzenia: Przede wszystkim dużo zdrowia, miłości w te świąteczne dni oraz cały najbliższy rok, szczęścia, radości, zadowolenia i spełnienia wszystkich marzeń. By całe świąteczne jedzonko " poszło w cycki" (to dla pań;) i żebyście razem z najbliższymi spędzili ten radosny czas! WESOŁYCH ŚWIĄT!

Dziś jedynie zdjęcie świąteczne ode mnie dla Was i moja przygotowana stylizacja, na jutrzejszą Wigilię- mam nadzieję, że jutro zdołam zrobić zdjęcia i "zaprezentuje się" w całej okazałości;)

Jeszcze raz zdrowych i wesołych! A po świętach zapraszam na karnawałowe posty!!:)

Stylish eM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz