niedziela, 1 grudnia 2013

Winter is coming!!



















Koszula- Sinsay
Spodnie- H&M
Kurtka- Martex
Szal (komin)- Reserved
Rękawiczki- Reserved
Czapka- Allegro.pl
Buty- CCC
Pasek- dodatek do spódnicy z Reserved
Pierścionek- H&M
Okulary- I am


Witam serdecznie!!

Dziś na moim blogu stylizacja casualowa, lekko zimowa, chociaż jak patrzę za okno to wcale tej zimy nie widzę. Jak do tej pory miałam z nią jednorazową styczność a przecież dzisiaj już 1 grudnia! Ja mam nadzieję, że do moich urodzin spadnie tego śniegu trochę więcej i będzie już ten magiczny, zimowy klimat;)

Wracając do stylizacji-Zdjęcia wyszły trochę w klimacie "dziewczyny drwala":))) chociaż nie było to w ogóle zamierzone. Do spodni w kolorze butelkowej zieleni (apropos kolor modny już 2 czy 3 sezon a ja dopiero przełamałam się do niego tej zimy) założyłam koszulę w kratę różowo- zieloną. d tego pasek z imitacji skóry w kolorze karmelowym. Moje ukochane buty z kożuchem, z których jestem bardzo zadowolona. Czapa- krasnal z ćwiekami (bo ćwieki u mnie muszą być;p) i cieplutki komin i kolorystycznie dobrane rękawiczki. Całość fajnie się prezentuje, jest w modnych kolorach i nadaje zimowego charakteru przez kożuszek znajdujący się na kurtce i butach.


Jak zauważycie bardzo lubię trzymać się schematu dwóch, trzech kolorów, z czego jeden jest bazą, drugi uzupełnieniem a trzeci występuje w dodatkach. W tej stylizacji bazą jest kolor butelkowej zieleni, uzupełnieniem jest kolor różowy, występujący na koszuli a karmel to kolor, który ociepla i jest dodatkiem do całej stylizacji. Jest to dobre rozwiązanie dla osób, które nie bardzo wiedzą co z czym łączyć. Czy dany wzór można połączyć z innym. Dlatego też go polecam:)

Mam nadzieję, że stylizacja przypadła wam do gustu. Już nie długo pojawią się następne. Ja teraz uciekam pod koc z kubkiem kakao bo zmarzłam lekko podczas sesji;) Miłego OGLĄDANIA!!

Stylish eM.

P.S. Werka znów wykonała super robotę ze zdjęciami! Dzięki Sis;***

1 komentarz:

  1. Hello Marcelina,

    I'm Valencia, the community manager of WhatIWear. I checked out your blog, and I think your style is awesome! It should be seen by more people! That's why I'd like to invite you to WhaIWear.com. With 1,5 million page views a month, WhatIWear.com is the leading street style website in Asia. Plus, we're still growing, so it's perfect for rising fashionistas to have their chance to SHINE at the spotlight.

    Maybe you can post these pics as your first looks on WhatIWear? I bet our members will be rooting for you as well!

    We cannot wait to see your awesome style.
    Click www.whatiwear.com to get started.


    See you soon,
    Valencia
    Community manager

    OdpowiedzUsuń